>> cuece

SESSIONS MOVISTAR+

Dimecres 3 de maig dins del cicle LES SESSIONS MOVISTAR+ ARRIBEN A LA UDL que tenen lloc a l’Auditori de CCCT de Cappont Universitat de Lleida (UdL) De 11 a 13h. Masterclass impartida per Dani Campos i Yago Mariño sobre com es realitza cada episodi del programa DIARIO VICE. Programa televisiu que fa un recorregut […]

De 11 a 13h. Masterclass impartida per Dani Campos i Yago Mariño sobre com es realitza cada episodi del programa DIARIO VICE. Programa televisiu que fa un recorregut a la temàtica de vanguardia de la societat actual tocant temes d’interès sociocultural.

Sin título

De 17 a 19h. Projecció de l’episodi 1 de la sèrie televisiva Tabú: “Y al final, la Muerte…” (temporada 2016). Tabú és un programa arriscat, perquè parlar del que no es sol parlar,
de temes incòmodes, torbadors, molestos o compromesos, de temes difícils d’entendre o complicats d’assumir, és tot un repte periodístic i sociològic. Amb l’assistència a la projecció de Jon Sistiaga, presentador del programa.

frfd