Iniciant mapa conceptual…
El procediment d’ensenyament I d’aprenentatge aquesta setmana continua a l’aula de la facultat dins l’assignatura conjunta de Processos I Contextos Educatius amb Geografia I Història UdL@ FEPTS@ EspaiHíbrid@ a partir d’un treball individual previ; el disseny d’una cartografia que reflecteix les idees I pensaments que van emergir dels indrets I entorns que vàrem explorar la […]
El procediment d’ensenyament I d’aprenentatge aquesta setmana continua a l’aula de la facultat dins l’assignatura conjunta de Processos I Contextos Educatius amb Geografia I Història UdL@ FEPTS@ EspaiHíbrid@ a partir d’un treball individual previ; el disseny d’una cartografia que reflecteix les idees I pensaments que van emergir dels indrets I entorns que vàrem explorar la setmana passada.
Sota el fil conductor de les biblioteques insòlites s’ha construït un discurs comú a partir d’aquestes cartografies, amb totes les veus dialogant en diferents tempos però concentrades amb un objectiu comú:
L’ elaboració d’un mapa en un espai concret per tal d’ordenar el pensament amb conceptes que han de servir per entendre i ampliar el vocabulari, per poder-lo contextualitzar en la nostra realitat més propera, així com el procedir paulatinament al domini d’una de les eines que ha de permetre als I a les estudiants treballar satisfactòriament en un futur; el Currículum d’Educació Primària.
Este es el proceso de crear el mapa conceptual con los grupos de estudiantes del magisterio de @UdL @FEPTS @EspaiHíbrid.
Los enlaces entre los contextos que hemos explorado #turódelaseuvella, #patrimoniculturalsocialpaisatgístic, #centredartlapanera, #artcontemporani, #bibliotecarectoratudl van ampliando la gama de conceptos, palabras y frases que usamos en un esquema para organizar el pensamiento.