>> cuece >> Dia_a_dia

MAESTRAS CONTEMPORÁNEAS

¿Per què en el món de l’educació es parla tant de la necessitat del canvi i costa tant la seva implementació i, sobretot, la seva continuïtat? ¿Per què en el món de l’educació estan tan arrelats alguns models docents? ¿Per què costa tant modificar-los? Per tant ¿De quina manera podem articular els espais formatius per deconstruir i […]

IMG_20171118_105947¿Per què en el món de l’educació es parla tant de la necessitat del canvi i costa tant la seva implementació i, sobretot, la seva continuïtat? ¿Per què en el món de l’educació estan tan arrelats alguns models docents? ¿Per què costa tant modificar-los? Per tant ¿De quina manera podem articular els espais formatius per deconstruir i reconstruir aquests models que tenim tan interioritzats? ¿De quina manera podem passar a l’acció?

Maestras contemporáneas

de Glòria Jové Monclús

La  Facultat d’Educació, Psicologia i Treball Social es complau convidar-vos a la presentació del llibre,

amb la participació de

Carles Alsinet (degà de la FEPTS), Miquel Àngel Cullerés (Director dels ST. a Lleida)

Charly Ryan (Universitat de Winchester),  Glòria Picazo (Comissaria independent) i Xavier de Castro (Coordinador tècnic d’Edicions i Publicacions de la UdL).

“Cloenda cromatogràfica”

L’acte tindrà lloc el dimecres 22 de novembre a les 19 h de la tarda