>> accion >> alumnado >> cuece >> El museu és una escola >> Proyectos

Diàlegs amb la Casa Duran – Absències i presències de l’artista contemporani Joanpere Massana. Interacció amb el Grau d’Educació Primària d’ atenció a la diversitat de la Universitat de Lleida l’Institut de Guissona.

        , Dia assoleiat i enlluernador amb una interacció primícia entre grups d’estudiants de diferents contextos. Grau d’Educació Primària amb atenció a la diversitat de la Universitat de Lleida i alumnat de l’Institut de Guissona, junts en un  ontext de Cervera; la Casa Museu Duran i Sanpere de finals del segle XIX. Diàlegs amb […]

IMG_20171122_102943IMG_20171123_090438IMG_20171122_104415

IMG_20171122_112723 IMG_20171122_112828 23722513_10214546986259215_4233958188801019671_n    IMG_20171123_095042IMG_20171122_115730 IMG_20171122_115606 IMG_20171122_115315 IMG_20171122_115252 IMG_20171122_115111 IMG_20171122_114956 IMG_20171122_114817 IMG_20171122_103923IMG_20171122_111709 IMG_20171122_114735 IMG_20171122_114534 IMG_20171122_114447 IMG_20171122_113833 IMG_20171122_113631IMG_20171122_125055IMG_20171122_124537IMG_20171122_125127IMG_20171122_124504IMG_20171122_124435IMG_20171122_124359IMG_20171122_122347IMG_20171122_121535IMG_20171122_115834IMG_20171122_120403IMG_20171122_120154,IMG_20171123_090647

Dia assoleiat i enlluernador amb una interacció primícia entre grups d’estudiants de diferents contextos. Grau d’Educació Primària amb atenció a la diversitat de la Universitat de Lleida i alumnat de l’Institut de Guissona, junts en un  ontext de Cervera; la Casa Museu Duran i Sanpere de finals del segle XIX. Diàlegs amb la Casa Duran – Absències i presències de l’artista contemporani Joanpere Massana. Noves preguntes que exigeixen de noves i diferents respostes amb una aproximació a les mirades i les veus dels infants prenent el joc com a recurs estètic.

El coneixement i l’aprenentatge no només esdevé a les aules. Els contextos ens fan més iguals, exercint l’alteritat, descobrint la història a través dels museus i de l’art.
És quan esoltem la veu dels altres que ens regalen bones narratives. És quan s’ interioritzen els sabers d’altres realitats properes a nosaltres. És quan enllacem aquestes vivències amb els nostres coneixements previs i la nostra història vital. Aquest procés no pot esdevenir mai només amb les explicacions, en canvi amb la contextualització i la experimentació és llavors quan realment sorgeix la màgia.
El comisariat pedagògic és crucial, et mostra que un altre món és possible. Fent-te sentir més lliure, més feliç al creure en la veritable potencialitat personal i esdevenidora.
Diàlegs amg l’espai i amb el professorat de la Udl; Glòria Jové, Maria Àngels Marsellés, Inés Polo, Emma Domingo, Charly Ryan de la Universitat de Wincheste, Nèlida Perpinyà, les tres professores de l’Institut de Guissona i el personal del Museu.