>> cuece >> Dia_a_dia

Nou Atles Il·lustrat

El Museu Pedagògic de Castelló ha organitzat una nova exposició sobre l’ús de les cartografies des d’un punt de vista educatiu i performatiu, comissariada pels professors Glòria Jové i Quim Bonastra de la Universitat de Lleida (UdL). L’exposició s’estarà oberta des del dia 11 d’abril al 30 de juny de 2018. Els espais de l’exposició estan descentralitzats i són els […]

L’exposició s’estarà oberta des del dia 11 d’abril al 30 de juny de 2018. Els espais de l’exposició estan descentralitzats i són els següents: Hall de la Facultat de Ciències Humanes i Socials de la UJI, Àgora del campus de la UJI, Biblioteca de la UJI, Museu de Belles Arts de Castelló, Menador Espai Cultural i Espai d’Art Contemporani de Castelló.

La inauguració es farà el dia 11 d’Abril a les 18:00 hores al Hall de la Facultat de Ciències Humanes i Socials. A partir d’aquest espai expositiu farem un breu recorregut pels diferents espais d’exposició (Àgora UJI; Bioblioteca UJI, Menador, Museu dee Belles Arts de Castelló i Espai d’Art Contemporani de Castelló).

Us hi esperem!

cartell_NouAtles-001 (1) Invitació_NouAtles_def-001