>> (EN)RIZOMATE >> cuece >> Dia_a_dia >> El museu és una escola

L’escola Lluís Castells de Riudaura se suma al projecte “El museu és una escola…”

L’escola Lluís Castells de Riudaura se suma al projecte “el museu és una escola…”. Va iniciar el curs 2018-2019 amb la visita a l’església de Riudaura amb la projecció de l’obra de Valeriano López “Mapa mudo”. Els estudiants futurs mestres iniciarem el curs amb la projecció de la mateixa obra a la Suda de Lleida. Durant tot […]

L’escola Lluís Castells de Riudaura se suma al projecte “el museu és una escola…”. Va iniciar el curs 2018-2019 amb la visita a l’església de Riudaura amb la projecció de l’obra de Valeriano López “Mapa mudo”. Els estudiants futurs mestres iniciarem el curs amb la projecció de la mateixa obra a la Suda de Lleida. Durant tot el curs hem mantingut un diàleg epistolar entre els infants i els futurs mestres per comunicar-nos el que estàvem aprenent en el marc del projecte “Alber“.

esglesia1

esglesia3

esglessia2

mapaconceptual

mapes2

mapes

raig

En la formació de mestres hem concretat el projecte en funció de les cartes rebudes pels infants i en l’escola han concretat el currículum en funció d’aquesta correspondència. El dia 4 i 5 de juny hem anat 14 futures mestres, el professor Charly Ryan de la Universitat de Winchester, la investigadora Meritxell Simó de la Universitat de Roehampton en Londres, i Lucia Rueda, professora de Florida Universitat a compartir el que els infants havien après a partir de l’art des de la inter i transdisciplinarietat, amb metodologies globalitzadores i amb els recursos patrimonials del territori.

maqueta2

veus
observacio

maqueta
Mapes conceptuals, cartografies, narratives úniques i irrepetibles, pluges d’idees, riquesa de coneixements, curiositat, ganes d’aprendre, ganes de compartir…… Infants, mestres i una escola del segle XXI.

Gràcies a tot l’equip de l’escola Lluís Castells i felicitats per construir i devenir cada dia MESTRES CONTEMPORÀNIES.

grup

riudaura