>> cuece >> Dia_a_dia

25a edició de la Mostra de Cinema Llatinoamericà de Catalunya

Com cada any la Universitat de Lleida es co-organitzadora de la Mostra de Cinema Llatinoamericà pel que fa a la secció de documentals La 25a edició de la Mostra de Cinema Llatinoamericà de Catalunya aposta per ampliar a nous públics i per aquest motiu la Secció Oficial de Documentals experimentarà alguns canvis respecte edicions anteriors. […]

La 25a edició de la Mostra de Cinema Llatinoamericà de Catalunya aposta per ampliar a nous públics i per aquest motiu la Secció Oficial de Documentals experimentarà alguns canvis respecte edicions anteriors. Les projeccions de tots els títols tindran lloc a l’Espai Funàtic i les Sessions especials es projectant a l’auditori del Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera (CCCT) del campus de Cappont, un espai que contribueix a facilitar el seguir arribant a tota la comunitat universitària. Enguany s’aposta per ampliar a nous públics com són els estudiants dels Instituts de Secundària, les aules d’extensió universitària i la gent gran a través del pla de la gent gran de l’Ajuntament de Lleida,  tot i que les projeccions estan obertes a tots els públics. La col·laboració entre La Mostra i la Universitat de Lleida coordinada per la professora Glòria Jové de la Facultat d’Educació, Psicologia i Treball Social de la Universitat de Lleida contribueix a la formació universitària promovent una visió crítica, creativa i de responsabilitat social en  la societat del segle XXI. D’aquesta manera, La Mostra segueix creant un vincle directe, de caràcter pràctic i pedagògic, amb un públic  que, edició rere edició, té com a recurs un major coneixement del cinema documental, un dels pilars del sector cinematogràfic actual.

Us fem a mans els quatre documentals que es projectaran en sessions especials a l’auditori de l’edifici transfronterer de la Universitat de Lleida al campus de cappont. L’accès serà lliure i dirigit a tots els públics.

Dimarts 11 de juny a les 13h.- Los 120 . La brigada del café

Dimarts 11 de juny a les 18h.-  El barman de las estrellas

Dimecres 12 de juny a les 10h.- Charco, canciones del rio de la plata

Dimecres 12 de juny a les 12h.- Espero tua (re)volta

La resta de la programació la podeu trobar  al programa de mà que us adjuntem

Us fem a mans la Invitació a la inauguració. L’entrada és gratuïta, sessió no numerada (limitada a l’aforament de la sala). Imprescindible recollir invitació.

Clica aquí per descobrir tot el programa

descarga