>> (EN)RIZOMATE >> colaboraciones >> cuece

Visita del professor Simon Williams

La setmana passada vam tenir la visita del professor Simon William. Actualment, està duent a terme la seva pràctica docent a una escola d’educació primària a Tailàndia alhora que està finalitzant el seu màster sobre la metodologia viscuda a l’equip docent d’Espai Híbrid. Durant tota la setmana, el professor William va crear diferents contextos de reflexió als estudiants del Màster en Formació […]

La setmana passada vam tenir la visita del professor Simon William. Actualment, està duent a terme la seva pràctica docent a una escola d’educació primària a Tailàndia alhora que està finalitzant el seu màster sobre la metodologia viscuda a l’equip docent d’Espai Híbrid. Durant tota la setmana, el professor William va crear diferents contextos de reflexió als estudiants del Màster en Formació del Professorat d’Educació Secundària Obligatòria, Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d’Idiomes i als estudiants de la menció d’Atenció a la diversitat de quart curs del grau d’Educació Primària. Les seves aportacions van posar damunt de la taula com a partir de l’escolta de la veu dels infants es poden dur a termes projectes reflexius, creatius, crítics i inclusius.

IMG_20191021_111324

IMG_20191021_110910