>> (EN)RIZOMATE >> cuece

Repensant la tardor. ¿Qué és allò que la natura expulsa?

El passat dimecres, els estudiants de quart curs de la menció d’atenció a la diversitat del grau d’Educació Primària van explorar com s’aborda la tardor a les escoles. Per fer-ho, els estudiants van posar damunt de la taula, com si d’una Practice Table és tractes, elements que la natura expulsa a la tardor. A partir d’aquí es va […]

El passat dimecres, els estudiants de quart curs de la menció d’atenció a la diversitat del grau d’Educació Primària van explorar com s’aborda la tardor a les escoles. Per fer-ho, els estudiants van posar damunt de la taula, com si d’una Practice Table és tractes, elements que la natura expulsa a la tardor. A partir d’aquí es va iniciar una conceptualització sobre quines són les metodologies educatives que s’estan duent a terme a les escoles i si aquestes són coherents amb les formes de vida. Podem explorar la tardor d’altres formes? Quins colors genera la tardor? Què passa si liqüem els elements que expulsa la tardor? Podem pintar amb ells? Aquestes van ser algunes preguntes que van anar emergint al llarg de la sessió. Així mateix, es va establir relacions amb autors com Morin amb “Los siete saberes” o Felix Guattari amb “Las tres ecologías“. Experiències com aquestes ens permet repensar les accions docents i generar propostes que siguin reflexives, crítiques, creatives i inclusives com a futurs docents.

IMG-20191023-WA0026

IMG-20191023-WA0025

IMG-20191023-WA0023

IMG-20191023-WA0022

IMG-20191023-WA0012

IMG-20191023-WA0011

 

IMG_20191023_142942

IMG_20191023_124106

IMG_20191023_124102

IMG_20191023_124058

IMG_20191023_123757

IMG_20191023_123700

IMG_20191023_123654

IMG_20191023_122955

IMG_20191023_122900

IMG_20191023_114306

IMG_20191023_112057