>> (EN)RIZOMATE >> cuece >> Dia_a_dia

DOCENCIA EN LA UNIVERSIDAD EN TIEMPOS DE POST-CONFINAMIENTO Y COHABITANDO CON EL CONORAVIRUS

Se está hablando de la falta de competencias digitales, técnicas, metodológicas, organitzativas por parte del profesorado para dar respuesta a la docencia no presencial. Nos planteamos con qué mirada, con qué perspectiva, con qué paradigma percibimos lo que pasa y de qué manera pasa, y más aún, ¿estamos atentos a lo que nos pasa? Han […]

Se está hablando de la falta de competencias digitales, técnicas, metodológicas, organitzativas por parte del profesorado para dar respuesta a la docencia no presencial. Nos planteamos con qué mirada, con qué perspectiva, con qué paradigma percibimos lo que pasa y de qué manera pasa, y más aún, ¿estamos atentos a lo que nos pasa? Han pasado, pasan y pasaran muchas cosas, pero de todas ellas, ¿cuáles son las que nos atraviesan y nos lleva a pasar a la acción?
Este texto es una invitación a la comunidad universitaria pero especialmente al profesorado universitario a que pensemos distintos escenarios que vayan más allá de esta dicotomía entre presencial/virtual.

TEXTO COMPLETO

S’està parlant de la manca de competències digitals, tècniques, metodològiques i organitzatives per part de professorat per donar resposta a la docència no presencial. Ens plantegem amb quina mirada, amb quina perspectiva, amb quin paradigma percebem el que passa i de quina manera passa, i més encara, estem atents al que ens passa? Han passat, passen i passaran moltes coses, però de totes elles, quines són les que ens travessen i ens porten a passar a l’acció?

Aquest text és una invitació a la comunitat universitària però especialment al professorat a què puguem pensar en diferents escenaris que vagin més enllà del plantejament de la docència de forma dicotòmica, entre presencial i virtual.

TEXT COMPLET

fgdgsd