>> formacion

‘El museu és una escola’ en l’Escola de Tuixent

L’Escola de Tuixent forma part de la ZER Urgellet. Dins el marc del projecte, es va plantejar la primera sortida a l’Espai Ermengol per desenvolupar la primera pluja d’idees i preguntes de investigació. La següent visita fou a Josa per observar el Cadí i les seves roques amb la col·laboració de Joan Casòliva, geòleg del parc […]

La següent visita fou a Josa per observar el Cadí i les seves roques amb la col·laboració de Joan Casòliva, geòleg del parc natural del Cadí. Dòlmens, roques, aigua són conceptes que van apareixent a mesura que es va construint el procés.

La visita de la Glòria i l’Anna els va servir per prendre consciència del punt del projecte on es trobaven i continuar plantejant-se preguntes, conflictes que els portessin a explorar i endinsar-se en el coneixement i l’aprenentatge.

I així és com van continuar, descobrint l’artista Carlos Saura i la seva tècnica.

PRESENTACIÓ CARLOS SAURA

DÓLMEN1 DÓLMEN6 DÓLMEN5 DÓLMEN3 DÓLMEN7 DÓLMEN4 DÓLMEN2

Per a més informació, podeu visitar la web de l’escola o els enllaços vinculats que apareixen en el text anterior. Aquí podem veure un resum de totes les activitats, sortides i propostes que la comunitat educativa ha plantejat i desenvolupat!

El Projecte a Tuixent