>> cuece

Pupitres a la intempèrie

Els estudiants de la Menció d’Atenció a la Diversitat hem construït un marc d’un metre quadrat amb materials trobats a la natura o amb materials que la natura pot absorbir de forma sostenible. 28 metres quadrats distints han estat intervinguts en l’espai natural de la Mitjana de Lleida. Tenint de referent el llibre “En un […]

Els estudiants de la Menció d’Atenció a la Diversitat hem construït un marc d’un metre quadrat amb materials trobats a la natura o amb materials que la natura pot absorbir de forma sostenible. 28 metres quadrats distints han estat intervinguts en l’espai natural de la Mitjana de Lleida. Tenint de referent el llibre “En un metro de bosque” de David George Haskell en el que el biòleg ens narra les seves experiències anant cada dia a observar un metre de bosc, així com la metodologia de “Nature Study” que Margarida Comas va desenvolupar en la formació de Mestres als anys 30 després de la seva estada Londres becada per la Junta de Ampliación de estudios, hem creat un espai d’aprenentatge a un espai natural que serà observat setmanalment i ens permetrà endegar processos d’indagació estant atents a tots els canvis que hi tinguin lloc. En el moment actual i en les restriccions que ens ve determinat per la COVID-19 cada dimecres a les 8h del matí anem a aquest espai per fer l’observació dels canvis endegant processos d’indagació que ens permet aprendre més enllà de les aules a fi de devenir Mestres reflexius, creadors, crítics i inclusius, amb curiositat i desig d’aprendre.

APRENDREM MÉS ENLLÀ DE LES AULES

Janelas2

WhatsApp Image 2020-10-19 at 10.44.36 WhatsApp Image 2020-10-19 at 10.44.54 WhatsApp Image 2020-10-19 at 10.45.15

7.10.2020 14..10.2020