>> colaboraciones >> cuece >> Dia_a_dia >> entidades-museos

‘Seguiu els fils’ al Museu Morera

L’escola Príncep de Viana treballa per projectes transversals entorn a l’art contemporani i desenvolupa el currículum al llarg de tot el curs a partir d’un context inicial d’aprenentatge que normalment és una exposició d’un museu o centre d’art de la ciutat de Lleida. El museu Morera properament tindrà una nova seu en el barri on […]

L’escola Príncep de Viana treballa per projectes transversals entorn a l’art contemporani i desenvolupa el currículum al llarg de tot el curs a partir d’un context inicial d’aprenentatge que normalment és una exposició d’un museu o centre d’art de la ciutat de Lleida. El museu Morera properament tindrà una nova seu en el barri on està ubicada l’escola per la qual cosa s’ha iniciat una col·laboració amb la Universitat de Lleida i en el marc del projecte ‘El museu és una escola’ desenvolupant el projecte conjunt ‘d’escola en residència’ que ha consistit en el fet que tres dies a la setmana els diferents grups de primària de l’escola Príncep de Viana han estat durant l’horari escolar de matí desenvolupant el currículum en el Museu. El projecte de treball s’ha desenvolupat tant  a l’escola com a  les sales del Museu, en un procés de construcció conjuntat i continua de coneixement.

‘Seguiu els fils’ és la proposta final d’exercici de síntesis del que han esdevingut aquests mesos de co-construcció d’aprenentatges i de desenvolupament del projecte en els diferents grups. Per fer-ho, cada grup ha escollit un fil de diferent color i ha traçat al terra de les diferents sales del museu les relacions amb les obres i els continguts que han desenvolupat i après al llarg del curs. En el museu queden els rastres dels diferents itineraris d’aprenentatge que han fet els infants de l’escola de Príncep de Viana.

Doneu un cop d’ull als vídeos per poder visualitzar cada itinerari: https://www.youtube.com/playlist?list=PLzeL74Blq-b5S3Q4SEazJWQ2_Zri_uagA

2_museu

3_museu