>> accion >> alumnado >> cuece >> Proyectos

REconfiguració

Molts contents de presentar-vos el projecte “REconfiguració” Són 2,36 metres per 4,5m de mural en una paret de la planta -1 de l’edifici Polivalent del campus de Cappont de la Universitat de Lleida (UdL) pintats en un dia i mig. Segons l’Andrea Asensio Díaz, cadascú haurà de “reconfigurar-se” davant les conseqüències de la pandèmia, de les […]

Molts contents de presentar-vos el projecte “REconfiguració”

Són 2,36 metres per 4,5m de mural en una paret de la planta -1 de l’edifici Polivalent del campus de Cappont de la Universitat de Lleida (UdL) pintats en un dia i mig. Segons l’Andrea Asensio Díaz, cadascú haurà de “reconfigurar-se” davant les conseqüències de la pandèmia, de les limitacions, emocions i desitjos viscuts durant el confinament, com ara el de tornar a les aules i deixar enrere les pantalles digitals com a única finestra al món exterior.

L’Andrea és una de les alumnes de 4t del grau en Educació Primària-menció atenció a la diversitat que, juntament amb Sonia Carbajal Bonjoch, Maria Copons Fornos, Ana Cristina de Ramon, Helena Escuder Vega i Mercè Bernadó Cerqueda, han vist fet realitat el seu projecte en el marc Espai Hibrid de l’assignatura Educació a la diversitat II que imparteix la professora de la UdL, Glòria Jové, gràcies a la col·laboració de l’artista lleidatà, Aka Modesto -exalumne també de Jové- i que es defineix com un simple intermediari en tot aquest procés “tant interessant en equip”, afirma.

“Reivindiquem el desig i la necessitat de tots els estudiants de poder deixar les classes virtuals a través de les finestres digitals per tornar a les classes presencials i poder mirar per les finestres físiques”.

Aquí teniu l’article de premsa de la Universitat de Lleida: ‘Reconfiguració, el desig de tornar a les aules fet mural’.

1.1
5.1