>> cuece >> Dia_a_dia

Un dia aprenent i compartint amb l’artista Daniel Canogar

L’equip Espai Híbrid col·labora amb el ‘Grau en Disseny Digital i Tecnologies Creatives’ en la matèria ‘Art i Cultura Digital’ on els alumnes realitzen projectes interdisciplinars partint del context Museu Trepat.  Visitem l’antiga fàbrica de maquinària agrícola amb l’artista Daniel Canogar per tal de conèixer i experienciar el context on es desenvoluparan els nostres projectes. […]

canogar8

canogar4

canogar9

canogar5

El Museu Trepat reuneix arqueologia i tecnologia del segle XX amb un gran emmagatzematge de peces per a la construcció de les màquines agrícoles. En els seus projectes  Canogar es converteix amb una mena d’arqueòleg de les deixalles humanes del segle XXI creant instal·lacions i obra tecnològica que ens ajuda a repensar i fer-nos conscients de tota aquesta immaterialitat que caracteritza la nostra societat, fent en certa manera homenatge als mitjans materials que van desapareixent en les nostres formes de vida.

Canogar14

En la conferència ‘From Small Data to Big Data’,  l’artista Daniel Canogar ha compartit el seu procés creatiu mostrant-nos el procés  d’alguns dels seus projectes com ‘Jackpot’, ‘Flicker’ o la recentment estrenada a Dubai ‘Dinamo’.

Canogar conferència

Canogar13

canogar11

Canogar12

Finalment Canogar ha  supervisat els projectes que estan desenvolupant els estudiants  de l’assignatura d‘Art i Cultura Digital’. Un luxe aprendre amb l’art contemporani per esdevenir persones i professionals reflexives, creadores, crítiques i inclusives.

Canogar a Classe