>> colaboraciones >> cuece

Compartint el ‘Museu és una escola’ a la comunitat educativa

L’equip d’Espai Híbrid i l’escola Lluís Castells de Riudaura han tingut un encontre amb les famílies i la comunitat educativa de l’escola per compartir la metodologia Àlber i el diàleg epistolar com a eines d’aprenentatge. El context inicial d’aprenentatge ha estat la fusteria del poble, en aquest context hem projectat l’obra ‘Calendar’ de Tony Cragg. […]

IMG_8893

El context inicial d’aprenentatge ha estat la fusteria del poble, en aquest context hem projectat l’obra ‘Calendar’ de Tony Cragg. L’atmosfera generada ha permès experienciar la fusteria amb tots els sentits, el cos i els objectes. Aquest és el punt de partida per desenvolupar projectes arrelats al territori que ajuden a desenvolupar el sentiment de pertinença. Aprenem més enllà de les aules. Aprenem amb les arts contemporànies.

Què passa quan l’art contemporani irromp amb el patrimoni? Es genera nou patrimoni?

IMG_8832

toni-craag-250x194

La metodologia desenvolupada en els projectes la compartim amb la comunitat educativa, convidant a les famílies a experienciar la proposta que l’equip docent realitza amb els seus fills/es.

Pares_participant2

pares_participant3

Pares_participant1

Pares_participant4

Aquest octubre hem iniciat el diàleg epistolar entre els futurs mestres de la menció d’atenció a la diversitat de la Universitat de Lleida i els alumnes de Riudaura per tal de construir coneixement conjunt i desenvolupar el currículum partint de la veu de les persones implicades.

Encontre que teixeix la xarxa creant vincles de confiança i innovació. Educar és qüestió de confiança.