>> alumnado >> cuece >> Proyectos

‘Trencant el silenci’ de Natàlia Salvia accèssit en el III Premi Aurèlia Pijoan Querol

‘Trencant el silenci’ és el títol del Treball Final de Grau (TFG) de l’alumna Natàlia Salvia, estudiant de la Menció de Necessitats Educatives Especials i Educació en la Diversitat del Grau de Primària que assessorada i tutoritzada per Cristina Farreras de l’equip Espai Híbrid, li han atorgat un accèssit en el III Premi Aurèlia Pijoan […]

‘Trencant el silenci’ és el títol del Treball Final de Grau (TFG) de l’alumna Natàlia Salvia, estudiant de la Menció de Necessitats Educatives Especials i Educació en la Diversitat del Grau de Primària que assessorada i tutoritzada per Cristina Farreras de l’equip Espai Híbrid, li han atorgat un accèssit en el III Premi Aurèlia Pijoan Querol del Centre Dolors Piera d’Igualtat d’Oportunitats i Promoció de les Dones de la Universitat de Lleida.

El projecte neix de la motivació per visibilitzar i sensibilitzar la transsexualitat infantil en contextos educatius, des de la naturalització dels cossos i l’art contemporani.  Una posada en pràctica atrevida a l’escola Sant Jordi de Lleida i clarament influenciada per la formació a través de l’art contemporani per esdevenir mestres reflexives, creadores, crítiques i inclusives. El projecte es gesta escoltant la veu dels infants i aprenent amb els recursos culturals que ens ofereix el context en aquest cas el Museu Jaume Morera.

Un Treball Final de Grau que, tal com exposa l’autora del treball ‘ja no sol suposa un final d’etapa sinó que la implicació en l’elaboració de tot el projecte m’ha permès anar més enllà, sortir de la zona de confort i reflexionar sobre com em situo com a docent i com aprenent a la vegada’.

Espai Híbrid estem compromesos amb els nostres estudiants i col·laborem perquè neixin projectes transformadors i els ajudin a esdevenir mestres reflexives, creadores, crítiques i inclusives.

1_TFG

4_TFG