>> colaboraciones >> cuece >> Dia_a_dia

‘Més enllà del cinema’ Albert Bayona

L’artista lleidatà Albert Bayona ha compartit els seus projectes i el seu procés creatiu amb els estudiants del Grau de Primària de la Universitat de Lleida en el seminari ‘Més enllà del cinema’. Aquest curs el nostre context inicial d’aprenentatge fou l’exposició “Una flor blanquíssima” d’Adrià Julià. America‘s Sweethearts (2021) és un treball produït específicament pel centre d’art la Panera […]

Bayona2

Bayona3

Bayona1

Aquest curs el nostre context inicial d’aprenentatge fou l’exposició “Una flor blanquíssima” d’Adrià Julià. America‘s Sweethearts (2021) és un treball produït específicament pel centre d’art la Panera que explora el fenomen del tancament de sales cinematogràfiques durant els darrers temps.
Des del mes de setembre els estudiants estan desenvolupament un projecte de recerca en el seu territori per conèixer els diferents cinemes que hi van existir o encara hi perduren, així com la recopilació de les vivències i experiències intergeneracionals respecte al cinema.

Albert Bayona ens ha fet una retrospectiva dels projectes personals i professionals com ‘Monday to Friday’ , ‘Paisatges jardí’ o ‘Variacions sobre una estètica racional’, entre altres,  fent lligams i ponts amb produccions a fi d’ apropiar-nos del llenguatge cinematogràfic per crear les nostres narratives.

monday

Bayona4