>> (EN)RIZOMATE >> cuece

Diàlegs amb el bròquil – “Processos i contextos educatius” Bilingüe

Què li podem ensenyar a un bròquil de romansesco? A que desaprengui la seva fractalitat i es converteixi en un gengibre rizomàtic! Aquesta és la tasca amb la que els estudiants de l’assignatura “Processos i contextos educatius” (Bilingüe) han començat aquest any i que recentment han volgut compartir amb els estudiants d’intercanvi de Hasselt, Bèlgica. […]

Aquesta és la tasca amb la que els estudiants de l’assignatura “Processos i contextos educatius” (Bilingüe) han començat aquest any i que recentment han volgut compartir amb els estudiants d’intercanvi de Hasselt, Bèlgica. La tasca ha consistit en reflexionar sobre moments d’aprenentatge en el quotidià, atents a l’infraordinari (Georges Perec) i a les tàctiques (Michel de Certeau) que a la vegada ens fan connivents de discriminacions i ens permeten, sovint sense ser-ne conscients, actuar com a ciutadans i mestres empàtics, tolerants, oberts d’esperit, inclusius i compromesos.

Aquestes son alguns d’aquests moments d’aprenentatge quotidià que els alumnes han capturat al nostre grup de Instagram @biliprocessos: https://www.instagram.com/biliprocessos/ . Seguiu-nos!

Screenshot (4657) Broquil Screenshot (4633)

Screenshot (4662) broquil1