>> cuece

XI Premi Maria Antònia Figuerola.

XI Premi Maria Antònia Figuerola. La Fundació Pedagògica EL BROT és una entitat privada sense afany de lucre, que té com a finalitat la promoció i ajut a totes aquelles activitats i institucions que serveixin per millorar el nivell educatiu, cultural, social i sanitari dels nens i adolescents amb dificultats específiques d’aprenentatge (DEA) i que […]

XI Premi Maria Antònia Figuerola.

La Fundació Pedagògica EL BROT és una entitat privada sense afany de lucre, que té com a finalitat la promoció i ajut a totes aquelles activitats i institucions que serveixin per millorar el nivell educatiu, cultural, social i sanitari dels nens i adolescents amb dificultats específiques d’aprenentatge (DEA) i que necessitin d’una atenció especial i diferenciada en el seu desenvolupament personal. Enguany han resultat premiades les alumnes de quart de Magisteri de la UdL en la Menció de Necessitats educatives especials i atenció a la diversitat que han desenvolupat el seu projecte en col·laboració amb el Museu Trepat de Tàrrega: Sara Godoy, Sílvia Pastells i Susanna Rosell.

IMG_20230427_193930

El projecte presentat al Museu Trepat ha sigut documentat en diversos enllaços, deixant testimoni d’aquest procés de treball:

Com els parlaments en la jornada del 27 d’abril de 2023 en la recepció del premi d’aquest important premi Maria Antònia Figuerola:

Un context d’aprenentatge Inter generacional de recuperació de la riquesa lingüística com de les antigues eines del camp emprades en la cultura del blat. eines i vocabularis que la pròpia mecanització del camp va deixar endarrere i d’aquí el vincle amb la fàbrica de maquinària agrícola J. Trepat en l’actualitat Museu Trepat de Tàrrega.

IMG_20230427_202238

Un premi que sobretot es basa en l’aplicació d’una metodologia de treball i d’aprenentatge molt vivencial on es construeixen processos educatius vinculats amb el patrimoni i amb els llenguatges artístics.

Estudiantat d’Educació, premiat amb el ‘Maria Antònia Figuerola’ (udl.cat)