>> cuece >> Dia_a_dia

Compartim classe amb estudiants de primària

L’aula 1.04 de la Facultat d’Eduació, Psicologia i Treball Social ha esdevingut un espai on nens i nenes de l’Escola Príncep de Viana, juntament amb mestres, estudiants i futurs mestres del grau de primària, i l’equip docent de la Facultat, hem compartit experiències i coneixements al voltant de l’art, amb els recursos  que el context ens orefereix. […]

L’aula 1.04 de la Facultat d’Eduació, Psicologia i Treball Social ha esdevingut un espai on nens i nenes de l’Escola Príncep de Viana, juntament amb mestres, estudiants i futurs mestres del grau de primària, i l’equip docent de la Facultat, hem compartit experiències i coneixements al voltant de l’art, amb els recursos  que el context ens orefereix. Un espai d’aprenentatge per a tots.

EstudiantsPrincep104