
Learning beyong the classroom
Partim de Lleida, passem per Winchester i arribem a la capital londinenca on Sergi, Paula i Ares, estudiants de Doble Grau d’educació infantil i d’educació primària i Alícia, estudiant d’educació primària modalitat dual, han continuat el seu procés d’aprenentatge de “becoming teachers” traspassant fronteres. “Hem après en diferents contextos com en… UNDERGROUND, o altres a la […]
Partim de Lleida, passem per Winchester i arribem a la capital londinenca on Sergi, Paula i Ares, estudiants de Doble Grau d’educació infantil i d’educació primària i Alícia, estudiant d’educació primària modalitat dual, han continuat el seu procés d’aprenentatge de “becoming teachers” traspassant fronteres.
“Hem après en diferents contextos com en…
UNDERGROUND,
o altres a la superfície com al…
British Museum,
TATE,
Portobello Road market,
diverses esglésies com St. Peter’s Church, St Columba o Westbourne Grove Church o
National Gallery
on l’aigua flueix i la música viu.
Hem creat contextos en el marc de la matèria de Winchester “Learning beyong the classroom” que ens ha permès un embodyment en les escoles Harestock i Weeke de Winchester i l’ Institut Cervantes Vicente Canyada Blanch de Londres. Això ens porta a “entendre’ns i entendre una mica més el model que ens emergeix en la nostra pràctica professional i ens capacita per obrir mirades i traspassar finestres i portes tancades incloses al nostre imaginari abans de l’experiència.”
En l’Institut Cervantes, escola de Londres, aprenent en l’espai híbrid a com la desterritorialització ens ha ajudat a rellegir i reescriure moltes de les experiències i coneixements que vam tenir a Lleida.
Aquesta és una experiència única que tot estudiant en la seva formació hauria de viure.
US ANIMEM i ENCORATGEM A DESTERRITORIALITZAR-VOS !