>> cuece

Proyecto “El museu és una escola” Luis Camnitzer

Durant aquests anys l’art ha estat un procés dinàmic que s’ha expandit més enllà de l’objecte i l’espai. Ha estat un lloc d’intercanvi i de construcció de coneixement. Les paraules de Camnitzer han estat traduïdes per diferents institucions museístiques com l’espanyol,anglès,francès i islandès. Per primera vegada, aquesta instal·lació es troba en llengua catalana i fora […]

Durant aquests anys l’art ha estat un procés dinàmic que s’ha expandit més enllà de l’objecte i l’espai. Ha estat un lloc d’intercanvi i de construcció de coneixement. Les paraules de Camnitzer han estat traduïdes per diferents institucions museístiques com l’espanyol,anglès,francès i islandès. Per primera vegada, aquesta instal·lació es troba en llengua catalana i fora d’un museu: en la Facultat d’Educació, Psicologia i Treball Social de la Universitat de Lleida.

Aquesta instal·lació pren ple sentit en la Facultat on des de fa anys aprenem i ens comuniquem entorn l’art contemporani. L’art ens obre les portes de la Facultat a una diversitat de mons possibles on continuem aprenent. Entre tots i totes podríem fer possible que aquest site-especific quedi projectat en la universitat per a tota la comunitat.

Així que apropia’t d’aquestes paraules… Col·labora i participa!