>> cuece >> Programaciones >> Sin categoría

vestir i desvestir cossos

SEMINARI: EL COS INDISPENSABLE
Proposa una mirada al nostre present posant en el centre d’escolta el cos indispensable per a un coneixement de l’experiència viva del ara i l’aquí de les percepcions i les relacions en el món en què apareixem, vivim, compartim i estimem.

EXPOSICIÓ: VESTIR I DESVESTIR COSSOS. Fenomenologies d’aparició
Centre d’Art La Panera (fins al 22 de maig).

Veure Flyer
SEMINARI: EL COS INDISPENSABLE
Activitat programada en el context de l’exposició Vestir i desvestir cossos, plantejada com a un diàleg entre Art i Moda, dues esferes de creativitat distintes que a vegades comparteixen un mateix horitzó de sentit: il•luminar el potencial performatiu de la indumentària i la seva acció directa en la materialitat simbòlica dels cossos, com també, en l’esfera immaterial dels codis de conducta, els sistemes d’identificació i de generació de sentit. I posant en relació allò que és privat amb l’espai públic identificat per Hannah Arendt com a «espai d’aparició», aquell espai polític per excel•lència en la mesura que dóna visibilitat al fenomen de les relacions humanes mediatitzades per la presencia radical i intransferible del cos de cada qual.

Data: dijous dia 21 de d’abril. Tot el dia
Lloc: Centre d’Art La Panera
Horari: 11 h-19h

BUS BARCELONA-LLEIDA-BARCELONA