>> alumnado >> cuece >> Programaciones

ESPAI HÍBRID EN ESTAT PUR . ESCOLA PRÍNCEP DE VIANA DE LLEIDA

Jornada intensa i productiva amb diàlegs conceptuals i metodològics entre l’equip www.espaihibrid.udl.cat i els alumnes en pràctiques docents dels Graus de Magisteri  Doble Grau  i CAFE de la Udl, al agora.xtec.cat/escolaprincepdeviana. Amb el professorat de la Udl Glòria Jové i Quim Bonastra, el professor de la University of Winchester Charly Ryan, la Cap d’Estudis de l’escola Princep […]

Amb el professorat de la Udl Glòria Jové i Quim Bonastra, el professor de la University of Winchester Charly Ryan, la Cap d’Estudis de l’escola Princep de Viana, Marta Rodrigo i la Nèlida Perpinyà. Salut!

23735945_1950937751822120_4983383779679405211_o