>> accion >> cuece

« A produção de um vídeo nos leva a produção de um novo vídeo – ‘Janelas’ sin fín »

El passat 21 d’octubre, Glòria Jové participà en el 4t Congrés Brasiler de Producció de Video Estudiantil en format cent per cent online. La seva ponència, anomenada  A produção de um vídeo nos leva a produção de um novo vídeo – ‘Janelas’ sin fín , parteix de l’experiència personal amb el cinema per establir una narració on […]

El passat 21 d’octubre, Glòria Jové participà en el 4t Congrés Brasiler de Producció de Video Estudiantil en format cent per cent online. La seva ponència, anomenada  A produção de um vídeo nos leva a produção de um novo vídeo – ‘Janelas’ sin fín , parteix de l’experiència personal amb el cinema per establir una narració on es contempla l’evolució de la rellevància de l’eina en els processos d’ensenyament-aprenentatge en la formació inicial de mestres, comprenent a l’estudiantat des del rol de productor més que consumidor.

La conferència segueix com a fil conductor les evidències aportades per l’alumnat des dels inicis de la introducció del vídeo com a mètode fins a dia d’avui, tot entreteixint amb l’art contemporani, recalcant el pes que ha suposat degut a la situació pandèmica i de confinament que estem vivint. A més, l’Escola Lluis Castells de Riudaura ha iniciat el seu projecte de curs amb l’estímul de la Maria Simon.

Una trobada que proposa una futura línia d’investigació i ens permet replantejar els models d’ensenyament-aprenentatge actuals.

Podeu visualitzar la conferència a continuació: